14 DIENŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA
- Prekes įsigytas Fashionland.lt parduotuvėje galite grąžinti per 14 dienų ir atgauti sumokėtus pinigus už prekę. Grąžinimo laikotarpis skaičiuojamas nuo tos dienos, kada prekę gavote.
- Jei prekė Jums netiko ar nepatiko visada per 14 dienų galite pasikeisti dydį, spalvą ar pasikeisti į kitą prekę.
- Gavę Jūsų grąžintą prekę, pinigus grąžinsime per 14 dienų.
- Prekės pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Išskyrus, atvejus jei grąžinama prekė yra dėl broko ar kitos priežasties, įvykusios dėl gamintojo ar paslaugos teikėjo kaltės.
- Jei norite pakeisti prekės dydį ar keisti į kitą prekę susisiekite su mumis info@fashionland.lt dėl prekės rezervavimo.
KAIP GRĄŽINTI / KEISTI PREKĘ?
Užpildykite Fashionland.lt grąžinimo/ keitimo formą. Ją pridėkite prie grąžinamos prekės arba atsiųskite el.paštu info@fashionland.lt
*Šios grąžinimo formos pildyti nereikia, jei grąžinate per Omniva.
Prekę tvarkingai supakuokite ir išsiųskite vienu iš šių būdų:
Užpildykite prekių grąžinimo formą šiame puslapyje https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/
Gausite kodą, kurį galėsite suvesti Omniva paštomate ir išsiųsti siuntinį.
Paštomate pasirinkite siųsti naują siuntą ir išsiųskite į žemiau nurodytą paštomatą:
UAB “Internetiniai pardavimai”
Vilniaus VIADA Saltoniškių paštomatas, 88818.
+370 605 53713 (Būtinai nurodykite tel. nr.)
- Grąžinimas Lietuvos paštu
Siuntinį prašome siųsti registruota siunta paštu nurodytu adresu žemiau. Nepamirškite nurodyti mūsų nurodyto telefono numerio.
UAB “Internetiniai pardavimai”,
Vilniaus 4-asis paštas (PC Panorama),
Saltoniškių g. 9, Vilnius LT-08126
Tel. +370 605 53713
Grąžintos siuntos iš Lietuvos pašto surenkamos kartą per savaitę. Grąžinimai yra įvykdomi per 14 d. nuo dienos kai siunta pasiekia nurodytą pašto skyrių. Esant galimybei rekomenduojame siuntas grąžinti per Omniva paštomatus.
GRĄŽINIMA / KEIČIAMA PREKĖ PRIVALO ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:
Prekė grąžinta nepraėjus 14 dienų grąžinimo / keitimo terminui.
Prekė nedėvėta ar kitaip nepažeista ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.
Prekė privalo būti tvarkingai supakuota pakuotėje kurioje buvo įpakuota, t.y. kiekiena atskira prekė savo skaidrioje pakuotėje.
Grąžinama avalynė turi būti tvarkingai sudėta atgal į originalią savo dėžutę. Kiekvienas batas turi būti įdėtas į savo atskirą maišelį (jei tokiame buvo atsiųstas) bei į dėžę kartu sudėti visi pakavimo priedai, t.y. kartonai, vyniojamasis popierius ir kt.
Originali avalynės dėžė turi būti nepažeista, neaprašinėta, neaplipinta lipdukais, lipnia juosta ar kitaip nepažeista.
Apatinis trikotažas, maudymosi kostiumėliai, naktinukai, chalatai, seksualūs komplektai ir panašūs gaminiai nėra tinkami grąžinti ar keisti dėl sveikatos apsaugos ir higienos priežasčių.
SVARBU! Prekės priimamos grąžinimui tik su originalia pakuote/ dėžute. Jei prekė yra grąžinama dėvėta ar ištepta, ne originalioje pakuotėje/ dėžutėje, be jai priklausančių etikečių/ priedų, grąžinama praėjus 14 dienų terminui ar buvo kitaip pažeista, prekė yra nebetinkama grąžinti/keisti.
Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę pakuotę pvz. voką. Jei avalynės ar rūbų pakuotė yra sugadinta, išsiųsta be papildomo įpakavimo (aprašinėta, aplipinta lipnia juosta) iš sumos yra atskaičiuojamas 3 € pakuotės mokestis.
Jei klientas pasinaudojo nuolaida pristatymui, kuri galioja nuo tam tikros sumos pvz. 50 €, o vėliau prekes ar dalį prekių grąžino ir užsakymo suma nebesiekia 50 € reikalingos nuolaidai, tuomet fashionland.lt pasilieka teisę išskaičiuoti pritaikytos nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.
Primename, kad visoje ES prekėms suteikiama mažiausiai 24 mėn. garantija. Norėdamas pasinaudoti garantija, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu. Svarbu! Gamyklinio defekto atveju prekė bus siunčiama gamintojui nustatyti ar pažeidimas yra mechaninis ar gamyklinis. Prekės defekto nustatytamas gali užtrukti iki 30 dienų.
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Arba užpildyti prašymą EDS platformoje http://ec.europa.eu/odr/